Reklamációk

Visszaküldési igényét vagy reklamációját kitöltheti online vagy papír alapon is.

Reklamált árut csomagként küldje el nekünk futárral, postán vagy csomagponton (Packeta).

Ha postán küldi vissza az árut, ne ajánlott levélként, hanem csomagként adja fel.

Packeta-visszaküldési kódunk: 99601026 – ezt a kódot diktálja be a Packeta-ponton, és ők visszaküldik nekünk a csomagot.

Online reklamációt és visszaküldési igényt itt nyújthat be:




Vagy töltse ki papír alapon a következő módon:

Kérjük, a reklamálandó áru mellé csatolja a számlát, a jótállási jegyet (ha kapott), valamint a kitöltött reklamációs űrlapot, amelyet innen tölthet le:

Reklamációs űrlap letöltése

Kövesse a dokumentumban található utasításokat, és ne felejtse el röviden összefoglalni a hiba leírását és elérhetőségeit.

Ha 30 napon belüli szerződésbontásról van szó, töltse le az alábbi űrlapot:

Szerződésbontási űrlap letöltése

Szerviz/reklamáció kapcsán keressen minket: info@vevopure.com

REKLAMÁCIÓS SZABÁLYZAT
az vevo.sk webáruház részére

I. A forgalmazó azonosítása
1.1. Jelen Reklamációs Szabályzat (továbbiakban „RSZ”) határozza meg a forgalmazó és a vásárló közötti jogviszonyokat.
Forgalmazó cég neve: ROY.SK kft.
Székhely: Vlkanovská 127, Vlkanová 976 31, Szlovák Köztársaság
Cégjegyzékszám: 26201/S (BB Kerületi Bíróság, Sro osztály)
Adószám: 2023982488
ÁFA-szám: SK2023982488
Bankszámla: SK52 0900 0000 0052 2386 5100 – az eladó ÁFA-fizető.
(„Eladó” vagy „Forgalmazó”) és minden olyan személy, aki a Forgalmazó weboldalán kínált termékek vásárlójaként fogyasztóként jelenik meg a hatályos szlovák jogszabályok, különösen a 108/2024 Z. z. számú fogyasztóvédelmi törvény és a 40/1964 Z. z. számú Polgári Törvénykönyv szerint.
1.2. Email és telefonos elérhetőség:
Email: info@vevopure.com
1.3. Levélben történő megkeresések, reklamációk, szerződésbontás postázási címe:
ROY.SK kft., Vlkanovská 127, Vlkanová 976 31, Szlovák Köztársaság

II. Alapfogalmak
2.1. Jelen szabályzat a fogyasztók és a Forgalmazó közötti jogviszonyokat szabályozza.

III. A jótállási igények érvényesítése
3.1. A vásárló csak akkor érvényesítheti a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait, ha a hibát az átvételtől számított 24 hónapon belül, de legkésőbb annak észlelése után haladéktalanul bejelenti az Eladónak. Ellenkező esetben a jótállási igények elvésznek.

IV. A hibás teljesítéssel kapcsolatos felelősség
4.1. Az Eladó felel minden olyan hibáért, amely a terméket a kézbesítéskor jellemzőjében érinti, és amely két éven belül jelentkezik.
4.2. Ha a termék digitális tartalmat is tartalmaz, az Eladó legalább két évig felel minden olyan hibáért, amely a digitális tartalomra vonatkozik.
4.3. Használt termék esetén a felelősségi idő rövidebb is lehet, de nem lehet kevesebb, mint egy év.
4.4. Nem fogyasztó vásárló esetén az Eladó csak hat hónapig felel a hibákért.

V. A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogok
5.1. A vásárlónak jogában áll a hiba kijavítását javítással vagy csere útján kérni, árleszállítást kérni, vagy a szerződéstől elállni.
5.2. A vásárló visszatarthatja a vételár kiegyenlítését, amíg az Eladó nem teljesíti jótállási kötelezettségét.
5.3. Jótállási igényét a vásárló legkésőbb a hiba észlelésétől számított két hónapon belül jelentse be.
5.4. A vásárló a kártérítési igényét is érvényesítheti.

VI. A hiba bejelentése
6.1. A hibát a vásárló bejelentheti az Eladó bármely üzletében, vagy írásban (postai úton, e-mailben) az Eladó székhelyén vagy más, előzetesen közölt címen.
6.2. Ha a vásárló a postai küldeményt az Eladó megtagadja, a küldemény kézbesítettnek minősül.
6.3. Az Eladó a hiba bejelentését követően haladéktalanul írásos visszaigazolást ad, melyben megjelöli a hibajavítás határidejét (legfeljebb 30 nap).
6.4. Ha az Eladó megtagadja a felelősséget, írásban indokolja is azt. Ha a vásárló igazolja az Eladó felelősségét szakvéleménnyel, az Eladó másodszori megtagadásra nem hivatkozhat.
6.5. Ha a hiba bejelentése előtt az Eladó más személyt jelölt ki a bejelentések fogadására, az ilyen bejelentés az Eladó bejelentett képviselőjéhez érkezettnek minősül.

VII. A hiba kijavítása
7.1. A vásárló választhat javítást vagy cserét, kivéve, ha az egyik mód nem lehetséges vagy aránytalanul költséges az Eladónak.
7.2. Az Eladó megtagadhatja a költségtúllépést okozó hibajavítást vagy cserét.
7.3. Az Eladó a hibát haladéktalanul, ingyenesen, a vásárló számára jelentős kényelmetlenség nélkül köteles kijavítani vagy cserélni.
7.4. A vásárló köteles a terméket átadni vagy rendelkezésre bocsátani az Eladó vagy kijelölt képviselője részére; az átvétel költségét az Eladó viseli.
7.5. A kijavított vagy kicserélt terméket az Eladó az átvételhez hasonló módon, saját költségén juttatja vissza a vásárlónak, hacsak másban nem állapodnak meg.

VIII. A digitális tartalom és szolgáltatás hibáinak vállalati felelőssége
8.1. Az Eladó két évig felel minden digitális tartalom hibájáért.
8.2. A hiba kijavítását ingyenesen és haladéktalanul kell elvégezni.
8.3. Az Eladó a lehetetlent vagy aránytalan költséget jelentő hibajavítást visszautasíthatja.

IX. Záró rendelkezések
9.1. Jelen Reklamációs Szabályzat a Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Tájékoztató mellékletét képezi, melyek a weboldalon elérhetők.
9.2. A szabályzat hatályba lépése: 2024. október 30.

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Adatvédelmi beállítások
Sütiket használunk a weboldal látogatottságának fokozására, teljesítményének elemzésére és a használatra vonatkozó adatok gyűjtésére. Ehhez harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk az EU-ban, az USA-ban vagy más országokban lévő partnereknek. A "Minden cookie elfogadása" gombra kattintva Ön kijelenti, hogy beleegyezik ebbe a feldolgozásba. Részletes információkat alább talál, illetve beállíthatja a beállításait.

Adatvédelmi nyilatkozat

Részletek megjelenítése
A termék a kosárba került
Folytatni a vásárlást Kosár